Publication Title Name : | Multiple intelligences in the classroom | اسم عنوان المنشور |
Publication year : | Book c 1994 | سنة النشر |
Publication Address : | Armstrong, Thomas. | عنوان المنشور |
Main Category : | L Education | الفئة الرئيسية |
Main & Sub Category : | L Education | 370 Education | الفئة الرئيسية والفرعية |
Vol : | Teaching - Cognitive styles - Learning - Multiple intelligences | المجلد |
Dewey Decimal Classification (DDC)No : | 370.15/23 | رقم تصنيف ديوي العشري |
Article Title : | Multiple intelligences in the classroom / | عنوان المقال |
Statement of responsibility : | Thomas Armstrong. | بيان المسؤولية |
Place of publication : | Alexandria, Va. | مكان النشر |
Name of publisher : | a)Alexandria, Va. : b)Association for Supervision and Curriculum Development, c)c 1994 . | اسم الناشر |
Date of publication : | c 1994 . | تاريخ النشر |
Publication Extent : | xi, 185 p. : | نطاق النشر |
Publication Dimensions : | 23 cm. | أبعاد النشر |
Topical term : | Teaching. | المصطلح الموضعي |
Leader : | 01133cam a2200301 a 4500 | رقم التصنيف |
ISBN : | 0871202301 : | الترقيم الدولى الموحد |
Original BibID : | NA | الرقم الببليوجرافي |
Date and time of last modification : | 20111009125857.0 | تاريخ و وقت آخر تعديل |
General informatio : | 940321s1994 vaua b 001 0 eng | عناصر البيانات ثابت |
Cataloging Source : | Association for Supervision and Curriculum Development, | مصدر الفهرسة |
DDC No : | NA | رقم تصنيف ديوى |
Personal Name : | | | a)Armstrong, Thomas. | مدخل رئيسي لاسم شخص |
The physical location of publication : | a)Multiple intelligences in the classroom / c)Thomas Armstrong. | عنوان الوعاء |
Publication data field : | Not Available | حقل بيانات النشر |
physical descripti : | a)xi, 185 p. : b)ill. ; c)23 cm. | حقل الوصف المادى |
Topical term : | غير متوفر | رؤوس الموضوعات |
Language Code : | Language is uncertain | رمز اللغة |
Additional input : | لا يوجد معلومات اضافية للمدخل اللأضافي | المدخل الإضافي |
Author Name : | Armstrong, Thomas. | اسم المؤلف |
Other data : | لا يوجد بيانات اضافية | بيانات أخرى |
Research topic : | لا يوجد بيانات اضافية | موضوع البحث |